четвер, 7 квітня 2016 р.

«Будьмо здоровими душею і тілом!»


До Всесвітнього дня  здоров'я 7 квітня  на спортивному майданчику бібліотекарі Уланівської сільської бібліотеки провели годину корисної поради під назвою «Здоров’я і здоровий спосіб життя» для вихованців місцевої спортивної школи. Бібліотекар Городинська М. Р. розповіла про основні принципи здорового способу життя.  Діти дізналися про головних ворогів здоров’я людини: нікотин, алкоголь, наркотики. А щоб не потрапити в тенета шкідливих звичок, бібліотекарі підготували майбутнім спортсменам  перегляд  літератури “Шлях до здоров’я ”, та радили прочитати книги про профілактику власного здоров'я, про здоровий спосіб життя, про все, що сприяє досягненню внутрішньої гармонії здоров'я і життя без ліків.

Немає коментарів:

Дописати коментар